Turun Kirjastosilta valaistaan Roosa nauha -päivän kunniaksi

Lisätietoa tapahtumasta

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Turun kaupunki valaisevat Turun Kirjastosillan vaaleanpunaiseksi Roosa nauha -päivän kunniaksi. Sillan valaisu alkaa illan hämärtyessä ja päättyy auringon noustessa. Lähde ihastelemaan kaunista valaistusta!

Roosa nauha -keräys

Sillan valaisemisella yhdistys ja Turun kaupunki haluavat osoittaa tukensa Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykselle, joka tukee vuoden 2020 tapaan rintasyöpätutkimuksen lisäksi myös muiden syöpien tutkimusta. Syöpätutkimuksen lisäksi keräysvaroilla tuetaan sairastuneille ja heidän läheisilleen tarjottavaa maksutonta neuvontapalvelua.

Roosa nauha -keräykseen voi osallistua ostamalla Roosa nauhan tai keräystuotteita tai tekemällä lahjoituksen. Roosa nauhat ovat myynnissä 14.11. saakka. Lue lisää osoitteessa www.roosanauha.fi. ja www.syopasaatio.fi

Tule mukaan myös muihin Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen roosansävyisiin tapahtumiin!

12.10. Naisten ilta Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa
15.10. Roosa nauha -ottelu TPS-Kalpa Gatorade Centerissä