Turun seudun paikallisosasto: retki Askaisiin

Lisätietoa tapahtumasta

Retki Saariston rengastietä pitkin Louhisaaren kartanoon. Opastettu tutustuminen kartanolinnaan ja sen kalmilaiseen hyötypuutarhaan. Lounas kartanon kahvilassa. Paluumatkalla vierailu Askaisten kirkossa. Lähtö Hepokullasta klo 9.00 ja Linnankatu 16:sta klo 9.15. Paluu Turkuun noin klo 15.30. Matkan hinta 34 euroa. Ilmoittautumiset ja maksut viimeistään 5.9. pankkitilille tai jäsenillassa tiistaina 10.9. Ilmoittautuminen Sirpa Tammelle puhelimitse, 045 1360 123 maanantaisin klo 12–14 tai sähköpostitse to.matkat@gmail.com.

Turun paikallisosaston retket on tarkoitettu ensisijaisesti Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille ja heidän läheisilleen. Retkien lähtöpaikat: Hepokullassa Impivaaran jalkapallohallin parkkipaikka, Eskonkatu 1 ja Linnankatu 16, tilausbussien pysäkki. Matkojen peruutukset: teatterimatkat 30 päivää ja muut retket 14 päivää ennen matkaa. Myöhemmissä peruutuksissa maksu voidaan palauttaa vain, mikäli matkalle saadaan toinen lähtijä. Matkojen maksut pankkitilille FI13 1474 3000 112234.