Vanhempien VOIMA-verkkokahvit

Lisätietoa tapahtumasta

Ota hetki aikaa itsellesi ja tule vanhempien VOIMA-verkkokahveille! Kahvit on tarkoitettu syöpään sairastuneiden lasten vanhemmille ja isovanhemmille. Kahveilla pääset keskustelemaan saman kokeneiden kanssa mukavassa ilmapiirissä. Paikalla ovat Sykerön Taina Ylenius, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Pia Ilves ja Annamari Rivero sekä Sylvan Riikka Ranta. Kahvit toteutetaan Teams-ohjelmalla. Pääset osallistumaan kahveille alla olevasta linkistä.

Liity VOIMA-kahveille

Ohjeita liittymiseen

Liittyminen tietokoneella:
• Tapaamiseen kannattaa liittyä verkkoselaimen kautta. Tällöin voit itse kirjoittaa, millä nimellä tai nimimerkillä liityt tapaamiseen. Tapaamiseen ei kannata liittyä Teams-sovelluksella, koska muutoin sähköpostiosoite näkyy muille osallistujille.
• Jos liityt tapaamiseen jonkun toisen perheenjäsenen tietokoneella, varmista, että liityt tapaamiseen nimenomaan verkkoselaimella. Muutoin voit vahingossa liittyä esimerkiksi toisen henkilön Teams-tilillä.

Liittyminen kännykällä:
• Voit ladata oman puhelimesi sovelluskaupasta maksuttoman Teams-sovelluksen. Liity tapaamiseen vieraana, jolloin sinun ei tarvite rekisteröityä tai kirjautua. Kirjoita oma etunimi tai nimimerkkisi sille varattuun kenttään.

VOIMA-kahvit ovat VOIMA-brändin alaista, Sylva ry:n koordinoimaa valtakunnallista toimintaa syöpään sairastuneiden lasten ja heidän läheistensä hyväksi.

Pia Ilves, lapsiperhekoordinaattori
044 451 5655, pia.ilves@lssy.fi