Ikiliikkuja Tampereen Työväenteatterissa 14.11.2020

Eino Salmelaisen näyttämöllä esitetään Sirkku Peltolan uusi sovitus ja ohjaus näytelmästä Ikiliikkuja. Siinä nähdään Maiju Lassilan kuvaamat suomalaiset sitkeydessään, elämänhalussaan ja rakastettavassa huvittavuudessaan.

Onko elämän tavoite rahapalkinto, syntyykö itseoppineiden insinöörien käsissä ikiliikkuja vai voisiko ihmisen energiaa ylläpitävä voima sittenkin löytyä yllättävältä suunnalta? Luvassa on parasta Peltolaa, kun jo unohtumassa ollut klassikko herää eloon. Päärooleissa Teija Auvinen, Mika Honkanen, Janne Kallioniemi ja Tom Lindholm.

Matkaohjelma

Lähtö klo 9.00 Turun linja-autoaseman tilausajolaiturilta.  Ajetaan Tampereelle Työväen teatteriin, jossa nautitaan ensin herkullinen lounas teatteriravintolassa. Näytös alkaa klo 13.00. Turkuun palataan noin klo 17.30.

Matkan hinta:

• jäsenet 120 €