Joka neljäs -esitys saapuu Meri-Karinaan elokuussa – ilmoittaudu katsojaksi

Valokuva Joka neljäs -esityksestä. Kuvassa mies seisoo esiripun edessä.

(6.8.2020)

Päivitetty 14.8.

Suomen Kansallisteatterin Kiertuenäyttämön ohjelmistoon kuuluva Klockriketeaternin esitys Joka neljäs saapuu Meri-Karinan hyvinvointikeskukseen 26. elokuuta. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys kutsuu jäsenensä katsomaan esitystä. Neljäkymmentä ensimmäiseksi ilmoittautunutta henkilöä pääsee seuraamaan koskettavaa monologia.

Joka neljäs -näytelmä on isän tarina siitä, mitä tapahtuu, kun oma poika sairastuu syöpään. Monologi kuvaa todenmukaisesti sitä, millaiseksi vuoristoradaksi elämä muuttuu perheenjäsenen sairastuessa vakavasti. Pohjaton suru, absurdi huumori sekä muistot ja arkipäiväiset yksityiskohdat kietoutuvat hienoksi kokonaiskuvaksi sisäistä myllerrystä läpikäyvästä ihmisestä. Esityksen on tuottanut Klockriketeatern, käsikirjoittanut Benny Haag ja ohjannut Ann-Luise Bertell. Pääosaa näyttelee Carl Alm. Esityksen jälkeen aiheesta pidetään keskustelutuokio, johon voi halutessaan osallistua. Keskustelussa on mukana kokemusasiantuntija, jolle voi esittää kysymyksiä.

Siirry ilmoittautumaan esitykseen

Vapaa sisäänpääsy.

Jos olet osallistumassa 24.–28. elokuuta järjestettävälle kurssille, sinun ei tarvitse ilmoittautua, sillä kurssilaisille järjestetään oma näytös.

Lue lisää kursseista

Näytelmän esitys

Näytelmä esitetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa keskiviikkona 26. elokuuta klo 18.30. Ennen esityksen alkua on kahvitarjoilu klo 18.00 alkaen. Esitys kestää noin 60 minuuttia. Esityksen jälkeen aiheesta pidetään keskustelutuokio, johon voi halutessaan osallistua. Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Tilaisuudessa käytetään kasvomaskia. Otathan oman maskin mukaan.
Tilaisuus perutaan, mikäli koronatilanne ei salli tilaisuuden järjestämistä.

Turun Seudun Osuuspankki toimii tilaisuuden mahdollistajana ja sponsorina.

Valokuva: Frank A. Unger