Joka neljäs -esitys

Suomen Kansallisteatterin Kiertuenäyttämön ohjelmistoon kuuluva Klockriketeaternin esitys saapuu Meri-Karinan hyvinvointikeskukseen elokuussa. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys kutsuu jäsenensä lämpimästi tervetulleeksi katsomaan koskettavaa monologia. Neljäkymmentä ensimmäiseksi ilmoittautunutta yhdistyksen jäsentä pääsee seuraamaan esitystä maksutta.

Kuvassa on Joka neljäs -esityksen päähenkilö. Avaa kuva isompana.

Kuva: Frank A. Unger

Joka neljäs -esitys on isän tarina siitä, mitä tapahtuu, kun oma poika sairastuu syöpään. Monologi kuvaa todenmukaisesti sitä, millaiseksi vuoristoradaksi elämä muuttuu perheenjäsenen sairastuessa vakavasti. Pohjaton suru, absurdi huumori sekä muistot ja arkipäiväiset yksityiskohdat kietoutuvat hienoksi kokonaiskuvaksi sisäistä myllerrystä läpikäyvästä ihmisestä. Esityksen jälkeen pidetään keskustelutuokio aiheesta. Keskustelussa on mukana kokemusasiantuntija, jolle voi esittää kysymyksiä.

Esitykseen on vapaa sisäänpääsy.

Jos osallistut Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa 24.–28. elokuuta järjestettävälle kuntoutuskurssille, sinun ei tarvitse ilmoittautua esitykseen, sillä kurssilaisille järjestetään oma näytös.

Esitys esitetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa keskiviikkona 26.8. klo 18.30. Ennen esityksen alkua on kahvitarjoilu klo 18.00 alkaen. Esitys kestää noin 60 minuuttia. Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Tilaisuudessa käytetään kasvomaskia. Otathan oman maskin mukaan.
Tilaisuus perutaan, mikäli koronatilanne ei salli tilaisuuden järjestämistä.

Teksti: Benny Haag
Ohjaus: Ann-Luise Bertell
Esiintyjä: Carl Alm
Tuotanto: Klockriketeatern

Turun Seudun Osuuspankki toimii tilaisuuden mahdollistajana ja sponsorina.