Joulu Anttolanhovissa 23.–26.12.2021

Anttolanhovi sijaitsee puhtaan luonnon keskellä Saimaan rannan tuntumassa ja tarjoaa lepoa, rauhaa ja unohtumattomia elämyksiä jouluisissa tunnelmissa. Luvassa on herkuttelua ja hemmottelua hotellin perinteikkään jouluohjelman parissa.  Anttolan joulukirkko kutsuu hiljentymään. Matkan varrella tulevat tutuiksi myös Hämeenkosken Koskikartano ja Kymen Paviljonki Kouvolassa.

Matkaohjelma

Torstai 23.12.

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 9.00. Ajetaan Hämeenkosken Koskikartanoon lounaalle. Aarreaitasta saa mukaansa vaikkapa viime hetken joulupaketit. Jatketaan matkaa Anttolanhoviin, jonne majoitutaan kolmeksi yöksi. Päivällinen ravintolassa ja illalla lyhtykävelyä hotellin pihapiirissä sekä kauneimmat joululaulut.

Perjantai 24.12.

Aamiainen ravintolassa. Päivän aikana monipuolista perinteistä jouluohjelmaa ja puurotarjoilu. Juhlapöytäpäivällinen ja joulupukin vierailu. Halutessasi voit tuoda läheisellesi lahjan, jonka joulupukki jakaa illallisen aikana.

Lauantai 25.12.

Aamiainen ravintolassa. Kuljetus Anttolan joulukirkkoon. Hotellin jouluohjelmaa. Mahdollisuus osallistua rekiajeluun ja käydä illalla rantasaunassa (lisämaksu). Joulupäivän lounas ja päivällinen juhlapöydästä.

Sunnuntai 26.12.

Aamiaisen jälkeen huoneiden luovutus. Ajetaan Kouvolaan Kymen Paviljonkiin, jossa voi käydä Pentikin Galleria-myymälässä ennen lounastarjoilua. Jatketaan matkaa Turkuun, jonne saavutaan noin klo 18.00.

Matkan hinta:

• jäsenet 570 €
  • ei-jäsenet 590 €
  • Lisämaksu yhden hengen huoneesta 100 €

Hintaan sisältyy:

• linja-autokuljetukset
  • 3 yön majoitus
  • 3 aamiaista, 4 lounasta, 3 päivällistä, 2 kahvitarjoilua
  • jouluohjelma hotellissa
  • sauna- ja allasosaston käyttö
  • matkanjohtajan palvelu