Kahdeksan lossin kierros 14.7.2021

Kahdeksan lossin kierros houkuttelee vuodesta toiseen ihailemaan saaristomaisemia ja tutustumaan saaristokuntiin. Tällä kertaa kierroksen lomassa vieraillaan Korppoon kirkonkylässä ja kirkossa. Pysähdytään myös Nauvon kirkonkylässä, jossa mahdollisuus tehdä ostoksia tai vain ihastella kesäisen rannan tunnelmaa.

Matkaohjelma

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 8.00. Ajetaan kohti Kustavia ja nautitaan aamukahvit Kustavin Savipajalla. Matka jatkuu yhteysaluksella Iniöön, jossa nautitaan lounas Lolan ravintolassa. Jatketaan meriteitse Houtskariin ja sieltä Korppooseen. Käydään Korppoon kirkossa ja nautitaan kahvit Hjalmars-ravintolassa. Jatketaan matkaa Nauvon kirkonkylän kautta Turkuun, jonne saavutaan noin klo 20.30. Matkalle mukaan hyvät jalkineet ja säänmukainen vaatetus.

Matkan hinta:

• jäsenet 85 €