Loimaa

Loimaan seudun paikallisosasto järjestää terveyskasvatustilaisuuksia ja erilaisia retkiä toimialueellaan. Lisätietoja paikallislehdistä.

Kuukausitapaaminen

Koronavirustilanteen vuoksi kuukausitapaamiset on keskeytetty toistaiseksi. Kokoonnumme yleensä kuukauden viimeisenä maanantaina Loimaan Kaupunginkirkon yläsalissa klo 15–17. Kuukausitapaamiset on tarkoitettu sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Koulutettu vertaistukihenkilö

Kaipaatko tukihenkilöä jakamaan ajatuksia ja kokemuksia? Kauttamme saat koulutetun tukihenkilön. Ota yhteyttä syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santalaan, pirkko-liisa.santala@lssy.fi tai p. 02 2657 619 (ti–ke klo 10–15). Koronavirustilanteen vuoksi kasvokkaiset tapaamiset eivät ole mahdollisia, mutta tuen antaminen järjestyy puhelimitse.

Loimaan syöpäneuvonta-asema

Koronavirustilanteen vuoksi syöpäneuvonta-asema on toistaiseksi suljettu.

Asema sijaitsee Tyks Loimaan sairaalan tiloissa, osoitteessa Seppälänkatu 13–15.
Syöpäsairaanhoitajan vastaanotto ajanvarauksella.

• oireita koskevaa neuvontaa, terveystietoa ja opastusta: yleinen syöpäneuvonta, syövän periytyvyysneuvonta, rintojen omatarkkailun opastus
  • apua syöpäkuntoutuksen hakukaavakkeiden täyttämiseen
  • psykososiaalista tukea ja keskustelua