Loimaa

Loimaan seudun paikallisosasto järjestää terveyskasvatustilaisuuksia ja erilaisia retkiä toimialueellaan. Lisätietoja paikallislehdistä.

Kuukausitapaaminen

Koronavirustilanteen vuoksi kuukausitapaamiset on keskeytetty toistaiseksi. Kokoonnumme yleensä kuukauden viimeisenä maanantaina Loimaan Kaupunginkirkon yläsalissa klo 15–17. Kuukausitapaamiset on tarkoitettu sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Koulutettu vertaistukihenkilö

Kaipaatko tukihenkilöä jakamaan ajatuksia ja kokemuksia? Kauttamme saat koulutetun tukihenkilön. Ota yhteyttä syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santalaan, pirkko-liisa.santala@lssy.fi tai p. 02 2657 619 (ti–ke klo 10–15). Koronavirustilanteen vuoksi kasvokkaiset tapaamiset eivät ole mahdollisia, mutta tuen antaminen järjestyy puhelimitse.

Loimaan syöpäneuvonta-asema

Asema on muuttanut Loimaan sairaalan pohjakerroksesta kolmanteen kerrokseen. Asema sijaitsee Tyks Loimaan sairaalan tiloissa, osoitteessa Seppälänkatu 13–15.

• Palvelemme rintaproteesien välityksessä, sovituksessa ja uusinnassa (saatavilla myös rintaproteesiliivejä, uima-asuja sekä harrasteproteeseja uintiin ja liikuntaan).
  • Tarjoamme psykososiaalista tukea, rintojen omatarkkailun opastusta, vertaistukihenkilövälitystä sekä kuntoutukseen ja yhdistyksen jäsenyyteen liittyvää ohjausta ja neuvontaa. Tarvittaessa avustamme myös haku- ja liittymiskaavakkeiden täyttämisessä.
  • Koronavirustilanteen vuoksi kasvokkaisia luomitarkastuksia ei tehdä.

Ajanvaraus ja soittopyynnöt
ma-pe klo 9–11, p. 02 2657 927