Toivekonsertti

Lisätietoa tapahtumasta

Eturauhassyöpää sairastavien hyväksi järjestettävä Toivekonsertti tuo Meri-Karinaan suuren joukon iskelmätaivaan tähtiä!

Konsertissa esiintyy Timo Rautalan Atlas-orkesterin säestyksellä Merja Lehtinen, Leila Marttila, Minna Ranta, Anna Tapiola, Harry Lindström, Jouni Haapaniemi, Pentti Vatanen, Keijo Lehto, Terttu Honkaranta, Pirkko Pelander, Seppo Helenius, Esa Rouvali, Taina Laiho, Kike Elomaa, Tutta Carpelan ja Aulis Kotaviita. Juontajana Hannu Määttänen.

Konserttilipun hinta on 20 euroa, ja hintaan sisältyy kahvitarjoilu.

Lippuja on myynnissä Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa, osoitteessa Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Aikaisempien Toivekonserttien liput on myyty loppuun jo ennakkoon, minkä vuoksi suosittelemme ostamaan lipun hyvissä ajoin. Konsertin tuotto lahjoitetaan eturauhassyöpäpotilaiden hyväksi.

Lounaalle ennen konserttia?

Tervetuloa lounaalle Ravintola Kippoon Meri-Karinaan! Lounas on tarjolla ennen konsertin alkamista kello 12.00–14.30. Hinta 13 euroa. Lounasvaraukset (Huom! Varaus ei koske lippua, vaan ainoastaan lounasta): 050 360 9393 tai keittio@ravintolakippo.fi. Erityisruokavaliotoiveet viimeistään viikkoa ennen konserttia.

Haluaisitko kuulla tietyn kappaleen?

Kerro kappaletoiveesi 1.11. mennessä: meri-karina@lssy.fi tai 02 2657 666.

Konsertin järjestää Lounais-Suomen Syöpäyhdistys.

Oikeus muutoksiin pidätetään.