Vapaaehtoistoiminnan koulutukset

Vapaaehtoisille järjestetään yhdistyksen toimesta perus- ja täydennyskoulutusta. Peruskoulutusta järjestetään vuosittain Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa. Ilmoitamme tulevista koulutuksista tällä sivulla!

Kouluttaudu vertaistukihenkilöksi!

Oletko sairastanut syövän tai oletko ollut läheisesi tukena ja vierellä kulkijana syöpäsairauden aikana?  Haluatko auttaa muita samassa tilanteessa olevia henkilöitä, jotka tarvitsevat vakavan sairauden äärellä keskusteluapua? Jos sinulla on aikaa, auttamisen halua ja hyvää tahtoa, tule mukaan vertaistukityöhön!

Vertaistukihenkilöille järjestetään tehtäväänsä koulutus vuonna 2021. Tarkempi päivä ilmoitetaan myöhemmin. Tehtävänkuvaan sisältyy vuosittaisiin täydennys- ja lisäkoulutuksiin sekä toiminnanohjauksiin osallistuminen mahdollisimman ajantasaisen tiedon ja taidon ylläpitämiseksi.

Ilmoittaudu koulutukseen 13.11.2020 mennessä ottamalla yhteyttä vertaistukityöstä vastaavaan syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santalaan, p. 02 2657 619 (ti–ke klo 10–15) tai pirkko-liisa.santala@lssy.fi.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

Syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santala
p. 02 2657 619 (ti–ke klo 10–15)
pirkko-liisa.santala@lssy.fi