Vapaaehtoistoiminnan koulutukset

Vapaaehtoisille järjestetään yhdistyksen toimesta perus- ja täydennyskoulutusta. Peruskoulutusta järjestetään vuosittain Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa. Ilmoitamme tulevista koulutuksista tällä sivulla!

Parisuhde voimavarana -verkkoluento

Tervetuloa mukaan vapaaehtoisten täydennyskoulutukseen! Parisuhde voimavarana -verkkoluento tarjoaa näkökulmia suhteen vahvistamiseen ja suhteen hyvinvoinnin ylläpitämiseen niin omassa arjessa kuin vapaaehtoistoiminnassakin. Verkkoluento järjestetään Teamsin välityksellä keskiviikkona 22.9.2021 klo 18.00–19.30. Osallistua voi yksin tai kaksin! Kouluttajana toimii sosiaalialan asiantuntija Laura Huuskonen Parisuhdekeskus Kataja ry:stä.

Ilmoittaudu luennolle 15.8. mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake. Pääset täyttämään lomakkeen alla olevasta linkistä. Voit ilmoittautuessasi jättää kouluttajalle ennakkoon kysymyksiä, joita voidaan käsitellä luennon päätteeksi.

Ilmoittaudu Parisuhde voimavarana -verkkoluennolle

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostitse syyskuussa noin viikkoa ennen verkkoluentoa. Luennon järjestävät yhteistyössä Syöpäjärjestöt ja Parisuhdekeskus Kataja ry.

Koulutuspäivä turvallisuusteemalla

Vertaistukihenkilöille ja talkoovapaaehtoisille järjestetään myös toinen täydennyskoulutus, jonka teemana on turvallisuus. Kyseinen koulutus on tarkoituksena järjestää Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa. Koronatilanteen vuoksi koulutuspäivän järjestämisajankohta siirtyy keväältä myöhempään ajankohtaan. Ilmoitamme koulutuksen päivämäärän tällä sivulla.

Vertaistukihenkilöt
Syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santala
pirkko-liisa.santala@lssy.fi, 044 451 5511 (ti-ke klo 10–15)

Talkoovapaaehtoiset