Voimavarakurssi parantumatonta syöpää sairastaville

Milloin?
23.–27.9.2024

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku).

Kenelle?
Sinulle, joka sairastat parantumatonta syöpää. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Voit osallistua kurssille yhdessä puolisosi tai muun läheisesi kanssa.

Mitä?
Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden vertaisten kohtaamiseen ja kokemusten jakamiseen sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen ja tuen saamisen. Lisäksi kurssilla käsitellään omaa ja läheisen henkistä jaksamista, liikutaan yhdessä sekä keskustellaan ja jaetaan tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakemuslomake. Paperinen hakemuslomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 23.8.2024

Täytä sähköinen hakemuslomake
Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10+10 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa
Meri-Karinan kurssitoimisto