Yhteyttä itseen -tanssi-liiketerapian verkkokurssi syöpään sairastuneille

Verkkokurssilla on tilaa! Hae mukaan tanssi-liiketerapiakurssille.

Tanssi-liiketerapia on kehon, liikkeen ja keskustelun yhdistävä luova taideterapiamuoto. Kurssin ohjaa koulutettu tanssi-liiketerapeutti. Kurssilla käsittelet liikkeen ja keskustelun avulla ajatuksiasi ja kokemuksia, opit ymmärtämään kehon ja mielen yhteyttä ja suhtautumaan armollisemmin omaan kehoosi. Liikkuminen kurssilla ei ole fyysisesti raskasta, ja jokainen voi tehdä harjoitteet itselle sopivalla tavalla kodin turvasta käsin.

Aika: Kurssitapaamiset maanantaisin 6.2.–17.4. klo 16.30–18.00. Tapaamisia on 10, ei tapaamista pääsiäisenä 10.4.
Paikka: Etätapaamiset Teamsin välityksellä, joten voit osallistua kurssille asuinpaikkakunnasta riippumatta.
Järjestäjä: Satakunnan Syöpäyhdistys
Haku: Kurssille haetaan hakulomakkeella, jonka saat ottamalla yhteyttä Satakunnan Syöpäyhdistykseen, p. 02 6305 750 / toimisto@satakunnansyopayhdistys.fi. Hakemuksen voit palauttaa postitse tai sähköpostilla toimisto@satakunnansyopayhdistys.fi.
Lisätietoja: Satakunnan Syöpäyhdistyksen verkkosivut