Liikuntapainotteinen parikurssi

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku

Kenelle?
Sinulle, joka olet sairastanut syövän (hoidot ovat päättyneet). Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen hoitojen jälkeen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun muassa liikunnan avulla. Fyysinen kuntosi on sellainen, että jaksat osallistua kurssin päivittäisiin liikunta-aktiviteetteihin. Voit osallistua kurssille yhdessä puolisosi (läheinen) kanssa.

Mitä?
Tämä kurssi tarjoaa sinulle kehon ja mielen hyvinvointia lisääviä rakennuspalikoita sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme terveellisen ravinnon ja liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Työmenetelminä käytetään teoriatiedon ja erilaisten toiminnallisten harjoitteita yhteen nivoutuvaa työskentelyä. Käsittelemme lisäksi omaa henkistä jaksamista, liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Kuntoutujille tehdään terveyskuntotesti ALPHA-FIT kurssin alussa ja seurantatapaaminen Skypen tai Teams-ohjelman välityksellä noin kuukausi kurssin jälkeen.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet

Hae kurssille täyttämällä sähköinen hakulomake. Voit hakea myös täyttämällä paperisen hakulomakkeen, joka postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika päättyy 15.7.2022.

Täytä sähköinen hakulomake

Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10+10 osallistujaa hakemuksen perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa
Meri-Karinan kurssitoimisto, kurssi@lssy.fi, 02 2657 610