Naisten ilta Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa Naisten iltaan! Ohjelmassa on asiantuntijaluento hyvästä unesta, yhdistyksen palveluihin tutustumista, ohjattua tuolijoogaa, musiikkia sekä arpajaiset, jossa palkintona lahjakortti alusvaate- ja uima-asuliike Merina-Shopiin. Paikalla tapahtumassa on myös muita yhdistyksiä ja yrityksiä esittelemässä toimintaansa.

Käsityöpiiri Ahkerien Kerttujen Putiikki on avoinna illan ajan. Putiikissa on myynnissä Ahkerien Kerttujen tekemiä ainutlaatuisia käsitöitä, kuten villasukkia, pipoja ja koruja. Putiikissa on illan ajan käynnissä Kudo kaulaliina -piste. Lisäksi tapahtumassa on esillä alusvaate- ja uima-asuliike Merina-Shopin tuotteita. Merina-Shop on erikoistunut laadukkaisiin Anita-merkkisiin rintaliiveihin ja uima-asuihin. Valikoimassa on myös harrasteproteeseja, jotka soveltuvat liikuntaan ja uimiseen.

Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin.

Ovet ovat avoinna klo 17.45 lähtien.

Klo 17.55–18.30 Hyvä uni, Minna Vuola, lähihoitaja, seksuaalineuvoja, ratkaisukeskeinen lyhytterapeuttiopiskelija

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ständit avoinna klo 17.45–20.00:

• neuvontapalvelut: sairaanhoitajat Eija Säteri ja Christina Berger
  • kuntoutus: sairaanhoitaja Elina Antola ja vastaava hoitaja Teija Kemppainen
  • terveyden edistäminen: terveyden edistämisen asiantuntija Jenni Vaskelainen
  • perhetyö: perhetyön asiantuntija Ruut Ketola
  • Turun kuntokolmio: fysioterapeutti Esko Hirvinen

Muut yhdistykset ja yritykset:

• Unikulma
  • Terveystalo
  • Hirvensalon apteekki
  • Medishop
  • Kosmetologi Noora Granlund
  • Rintasyöpäyhdistys Europa Donnat ry
  • Tunne Rintasi ry

Lue muista yhdistyksen Roosa nauha -tapahtumista täältä.