Salon paikallisosaston Matkalla mukana -ilta: Salon paikallisosaston merkitys ja tuki sairastuneelle

Lisätietoa tapahtumasta

Syöpä on psyykkisesti hyvin raskas koettelemus – miten jaksan henkisesti kriisin keskellä? Millaista tukea Salon paikallisosasto ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarjoavat syöpää sairastavalle ja hänen läheisilleen? Tervetuloa maksuttomaan Matkalla mukana -iltaan tutustumaan paikallisosaston ja yhdistyksen toimintaan! Tilaisuus on avoin kaikille.

• Tilaisuuden avaus, paikallisosaston johtokunnan jäsen Harri Leino
  • Mitä hyötyä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenyydestä on? Yhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen
  • Henkinen jaksaminen, teologian tohtori Johannes Alaranta
  • Salon paikallisosaston merkitys ja tuki sairastuneelle, paikallisosaston johtokunta esittäytyy
  • Lounais-Suomen Syöpäyhdistys palvelee syöpään sairastuneita ja läheisiä: miten saa rintaproteesin, vertaistukea tai ammattiapua psyykkisiin ja sosiaalisiin haasteisiin? Yhdistyksen sairaanhoitaja Eija Säteri
  • Tyks Salon sairaalan syöpätautien poliklinikan sairaanhoitajat Jaana Heikkinen ja Verna Metsävuori esittäytyvät
  • Kahvitarjoilu ja arpajaiset

Paikalla myös yhteistyökumppaneita ja jäsenetuliikkeitä.

Salon paikallisosasto

Salon paikallisosasto on yksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen alaisuudessa toimivista paikallisosastoista, jonka toiminta-aluetta on Salo ja Somero. Paikallisosasto tarjoaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen monenlaista tietoa ja yhdessä tekemistä, kuten liikuntaa, vertaistukiryhmiä ja tapaamisiltoja.

Tutustu Salon paikallisosaston toimintaan.