Sykerö: virkistysleiri Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Sykerön virkistysleiri tulee jälleen! Leiri alkaa lauantaina 3.2. klo 11.00 yhteisellä lounaalla Meri-Karinan ravintolassa ja päättyy sunnuntaina 4.2. iltapäiväkahviin. Meri-Karinaan voi saapua klo 10.30 alkaen. Leiri on osallistujille maksuton. Mukaan ovat tervetulleita myös Syöpykät ja Eppulit!

Lastenohjaajat järjestävät mukavaa ohjelmaa lapsille ja nuorille. Myös mahdollisuus uimiseen pyritään järjestämään kaikille. Vanhemmille on luvassa osittain järjestettyä ohjelmaa ja myös vapaata oleilua muiden seurassa tai hengähtämistä itsekseen. Aikaa yhteiselle keskustelulle ja vertaistuelle on järjestetty. Kaikki ohjelma on vapaaehtoista. Käytännöistä ja mahdollisesti myös ohjelman sisällöstä tiedotetaan tarkemmin ennen leiriä.

Leiri sopii infektioriskissä oleville. Osallistuttehan vain terveinä, ja eristyksissä olevat muistavat varmistaa lääkäriltä, että osallistuminen on mahdollista.

Ilmoittautuminen sähköpostitse sykero@lssy.fi sunnuntaihin 21.1. mennessä. Vahvistusviestit mukaan pääsystä lähetetään viimeistään seuraavalla viikolla. Laita viestin otsikoksi virkistysleiri ja lähetä ilmoittautumisesi leirille omassa viestissä (ei vastauksena muuhun viestiin tai samalla muita asioita ilmoittaessasi).

Kerro meille ilmoittautumisviestissäsi:

• keitä perheestänne osallistuu leirille sekä osallistuvien lasten iät
  • onko perheessänne infektioriskissä oleva lapsi tai nuori
  • mahdolliset erityisruokavaliot
  • erityistoiveet viikonloppuun liittyen
  • jos voitte tarvittaessa yöpyä kotona
  • jos osallistut virkistysleirille vain osa-aikaisesti
  • jos olette aiemmin osallistuneet virkistysleirille
  • mistä potilaskerhosta tulette (Sykerö, Syöpykät vai Eppulit)

Meri-Karinan tilat ovat Sykerön käytössä leirin ajan. Mikäli käy niin, että tulijoita on enemmän kuin tilaa, ovat etusijalla ne perheet, joissa lapsi tai nuori on infektioeristyksessä ja ne perheet, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet virkistysleirille. Mikäli vielä tämän jälkeen tulijoita on enemmän kuin tilaa, etusijan saavat Sykerön perheet. Sykerö pidättää itsellään oikeuden valita osallistujat.

Jos perheenne voi osallistua leirille kotona yöypyen, kerrothan tämän ilmoittautuessasi. Jos vanhemmat eivät pääse osallistumaan, isovanhemmat ovat tervetulleita mukaan. Mikäli perheenne ei ilmoittautumisesta huolimatta pääsekään osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisen viipymättä.