Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -tilaisuus Meri-Karinassa

Lisätietoa tapahtumasta

Askarruttaako paluu arkeen syöpähoitojen päätyttyä? Minkälaisissa asioissa toivoisit tukea Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseltä? Tule syöpäkuntoutujille ja heidän läheisilleen suunnattuun tilaisuuteen kuuntelemaan ja keskustelemaan. Luvassa on asiantuntija-alustuksia sekä tutustumista palveluihin. Tapahtuma on maksuton.

Ilmoittaudu tilaisuuteen 22.4. mennessä joko täyttämällä verkon lomake, soittamalla numeroon 02 2657 610 tai lähettämällä viesti osoitteeseen kurssi@lssy.fi. Kerro viestissä etu- ja sukunimesi sekä mahdollinen erityisruokavalio.

Tilaisuuden ohjelma
16.00–16.05 tilaisuuden avaus, Lounais-Suomen
Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen
16.05–16.35 fysio- ja lymfaterapeutti Marianne Himberg
16.35–17.15 syöpälääkäri Mira Huhtala
Kysymykset & kommentit
Välipalatarjoilu
17.30–19.00 tutustumista yhdistyksen palveluihin:
Kurssitarjonta: vastaava hoitaja Teija Kemppainen ja erikoissairaanhoitaja Tiina Hvitfelt
Neuvontapalvelut: sairaanhoitajat Eija Säteri ja Christina Berger
Terveyden edistäminen: sairaanhoitaja Jenni Vaskelainen
Vertaistukitoiminta: sairaanhoitaja Pirkko-Liisa Peltonen-Santala

Paikalla tavattavissa myös ravitsemusterapeutti Satu Niemisalo ja fysio- ja lymfaterapeutti Marianne Himberg.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin ohjelmamuutoksiin.