Hae kesätyöntekijäksi viheralueiden hoitoon

(6.4.2022)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa tänä kesänä nuorille mahdollisuuden tutustua työelämään ja hankkia käytännön työkokemusta hoitamalla Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen viheralueita puutarhurin apuna.

Yhdistys työllistää viisi 15–18-vuotiasta nuorta Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoitteluohjelman periaatteella. Nuorten tehtävänä on hoitaa Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen piha-alueita puutarhurin apuna.

Kesätyö kestää kaksi viikkoa (kymmenen työpäivää). Työpäivän pituus on 6 tuntia. Työstä maksetaan palkkaa 375 euroa, joka sisältää tutustumisjaksolta kertyneen lomakorvauksen sekä kaikki muut työehtosopimuksen mukaiset rahanarvoiset edut, kuten työpaikkaruokailun.

Kesätyössä voi hyödyntää myös Turun kaupungin tarjoaman kesätyösetelin, joita kaupunki jakaa vuosina 2004–2007 syntyneille turkulaisnuorille. Lue lisää setelistä täältä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen henje.hyppanen@lssy.fi viimeistään 29.4.2022.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on yksi Suomen suurimmista alueellisista kansalaisjärjestöistä noin 27 000 jäsenellä. Yhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Kuva: pexels.com