Hyväntekeväisyysgaala Ruissalossa 1.3. – tuotto lapsisyöpäpotilasperheille

(6.2.2019)

Lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerho on valikoitunut upean GIFT-hyväntekeväisyysgaalan lahjoituskohteeksi. Gaala järjestetään Turussa Ruissalon tapahtumatelakalla 1.3. klo 18 alkaen. Tule viettämään ikimuistoista iltaa ja tekemään hyvää!

Gaala on viihdyttävä hyvän fiiliksen tapahtuma, jonka tarkoituksena on kerätä varoja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Sykerö-kerholle. Ruissalon tapahtumatelakalla järjestettävässä gaalassa kolmen ruokalajin illallisen taikoo ja tarjoilee Voi Veljet. Illan aikana yleisöä viihdyttävät maailmanluokan spektaakkeli Divet Show, bilebändi Kakkupojat sekä nuori taistelija, itsekin Sykerön toiminnassa mukana ollut räppäri Joacim.

Seremoniamestareina toimivat Mamma rimpuilee -bloggaaja ja some-vaikuttaja Laura Satamo ja näyttelijä, koomikko Kalle Lamberg.

Tapahtumaan myydään 6 hengen pöytiä ja yksittäisiä illalliskortteja. Tutustu tarkempaan ohjelmaan ja hintatietoihin gaalan verkkosivuilla.