Isänpäivänä herkutellaan juhlalounaalla

(19.10.2017, päivitetty 27.10.2017)

Isien kunniaksi Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa katetaan juhlava buffetpöytä sunnuntaina 12.11. kello 12–15.

Tarjolla on muun muassa haudutettua lohta, hirvipataa, kermaperunoita, graavilohta ja savustettua siikaa sekä tuoreita salaatteja. Jälkiruoaksi on hedelmäsalaattia ja mutakakkua sekä valikoima erilaisia juustoja. Tutustu seisovan pöydän koko tarjontaan.

Juhlalounaan hinta on aikuisilta 26 euroa ja lapsilta (alle 12-vuotiaat) 10 euroa. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet saavat ruokailla hintaan 22 euroa.

Pöytävaraus kannattaa tehdä etukäteen numerosta 02 2657 666. Meri-Karinan seisova pöytä katetaan myös muina juhlapyhinä, kuten itsenäisyyspäivänä, 3. adventtina sekä jouluaattona ja -päivänä. Katso lisätiedot Meri-Karinan ravintolapalveluiden verkkosivulta.

Meri-Karina sijaitsee Turun Hirvensalossa, osoitteessa Seiskarinkatu 35. Tervetuloa viihtymään!