Karinakodin verkkosivut uudistuivat

(20.10.2017)

Levollisen kauniilla nettisivuilla www.karinakoti.fi käyttäjän on helppo navigoida ja löytää monipuolista tietoa Karinakodin saattohoitopalveluista. Verkkouudistuksen yhteydessä Karinakoti sai modernin logon ja visuaalisen ilmeen.

Karinakodin uudet nettisivut www.karinakoti.fi on julkaistu. Sivut on tuottanut Good Creative Company.

Karinakoti tarjoaa laadukasta, vaativan tason saattohoitoa yli 20 vuoden kokemuksella. Saattohoito sisältää kuoleman lähestyessä potilaan oireiden lievityksen, ihmisarvoa kunnioittavan huolenpidon sekä läheisten tukemisen. Karinakodin toimintaa ylläpitää Lounais-Suomen Saattohoitosäätiö.

Potilas tekee päätöksen saattohoitoon siirtymisestä yhdessä hoitavan lääkärin ja omaisten kanssa siinä vaiheessa, kun parantavaa hoitoa ei voida enää antaa.

Miten Karinakotiin voi tulla?

Turkulainen saattohoitopotilas voi halutessaan valita hoitopaikakseen Karinakodin. Maksusitoumuksista voi tiedustella Turun kaupungin saattohoitokoordinaattorilta, p. 044 907 3669

Ulkopaikkakuntalaiset voivat tulla potilaaksi oman kunnan myöntämällä maksusitoumuksella. Maksusitoumuksella hoitovuorokauden hinta on aina sama kuin sairaalassa. Lisäksi hoito kerryttää maksukattoa. Karinakotiin voi tulla myös itsemaksavana potilaana, jolloin hoitopäivän hinta on 240 euroa/vuorokausi.

Karinakotiin voi tulla myös lyhyelle hoitojaksolle esimerkiksi kotona pärjäämisen tueksi. Lyhyellä hoitojaksolla voi saada apua muun muassa kivun hoitoon tai omaisten jaksamiseen

» Karinakoti. Saattohoitoa yli 20 vuoden kokemuksella.