Laadun takeena ISO 9001:2015

(24.5.2019)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistykselle ja Lounais-Suomen Saattohoitosäätiölle on myönnetty ISO 9001:2015 -sertifikaatti.

Sertifikaatti luovutettiin hyvinvointikeskus Meri-Karinassa järjestetyssä tilaisuudessa perjantaina 24.5.2019.

Kiwa Inspectasta sertifikaattia olivat luovuttamassa tarkastaja Ulla Tikkanen ja toimitusjohtaja Mikko Törmänen. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen hallituksen edustajista paikalla olivat varapuheenjohtaja Pentti Seppälä ja valmisteluvaliokunnan puheenjohtaja Juhani Laaksonen. Sertifikaatin vastaanotti Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen.

ISO 9001 on kansainvälisesti tunnetuin ja käytetyin laadunhallintastandardi, jonka tavoitteena on organisaation johtamisen, toiminnan ja prosessien jatkuva kehittäminen. Myönnetty sertifikaatti on myös osoitus organisaatiosta, joka haluaa vastata asiakkaidensa odotuksiin.