Lähde lokakuussa ihastuttavalle matkalle Normandiaan: Pariisi – Caen – Honfleur

(29.3.2018)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen matkatoimisto Matkarin uutuutena on Ranskan Normandia, joka on viehättävä yhdistelmä kalastajakyliä, merta, jylhiä kallioita, vehreää maaseutua ja makuelämyksiä. Viiden päivän kiertomatkalle lähdetään 1.10.2018.

Matkalla vieraillaan toisen maailmansodan maihinnousurannikon keskeisillä tapahtumapaikoilla, tutustutaan Caenin 1000-vuotiseen historiaan vanhan kaupungin kortteleissa ja maistellaan Calvadosin departamenttien tuotteita. Honfleurin kauniin, pienen merenrantakaupungin tunnelmista siirrytään herkuttelemaan juusto- ja Calvados-tiloille.

Käyntikohteina ovat myös idyllinen Givernyn kylä ja Claude Monet’n kotitalo puutarhoineen. Matkan alussa saadaan ihastella Pariisin tärkeimpiä maamerkkejä kiertoajelulla.

Hinta 1475 €, LSSY:n jäsenet 1455 €. Hinta sisältää:

• lennot Finnairilla meno-paluu Turku/Helsinki-Pariisi
  • hotellimajoitus 4 yötä 2-hengen huoneessa
  • puolihoitoruokailut
  • monipuoliset retkiohjelmat
  • matkanjohtajan ja paikallisoppaan palvelut

Lisätiedot ja varaukset:
Matkari Oy
Itäinen Pitkäkatu 30, Turku
02 2657 913, matkari@lssy.fi
Matkarin verkkosivut

Matkari järjestää elämyksiä yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella. Tutustu kaikkiin loppuvuoden matkakohteisiin ja varaa paikkasi!