Lähde Matkarin matkalle – varaa paikkasi ajoissa!

(20.2.2018)

Ole nopea ja varaa pikaisesti paikkasi tämän vuoden matkoille. Teatterireissut Poriin (21.4.) ja Helsinkiin (11.5.) sekä ruskamatka (17.–23.9.) ovat jo täynnä.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen matkatoimisto Matkari Oy järjestää tänä vuonna lähes 30 matkaa, jotka suuntautuvat niin kotimaahan kuin ulkomaillekin. Matkarin mukana pääset mm. Normandian kiertomatkalle sekä risteilylle Pietariin ja Riikaan. Lisäksi suunnataan Viroon kukkamarkkinoille, juhannuksenviettoon Saarenmaalle ja hyvinvointilomalle Pärnuun.

Kestosuosikkeja kotimaan matkoista ovat monipuoliset teatteri- ja musikaaliretket, sykähdyttävät oopperaesitykset, lossikierros Turun ainutlaatuisessa saaristossa, Örön saari sekä ruskamatka Lapin väriloiston keskelle.

Tutustu Matkarin monipuoliseen matkatarjontaan verkkosivuilla. Voit ilmoittautua matkalle nyt myös täyttämällä sähköisen lomakkeen verkkosivuillamme.

Osallistu arvontaan ja voita matkalahjakortti

Tervetuloa tutustumaan upeaan Tonavan risteilymatkaan ja muuhun tämän vuoden matkatarjontaan. Osallistu matkalahjakortin arvontaan 28.2.2018 saakka Matkarin toimistossa (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku).