Lokakuu on omistettu naisille

(23.9.2016, päivitetty 27.10.2016)

Yhdistys on mukana Osaava nainen -messuilla

Vaaleanpunaisen kuukauden päättää Osaava nainen -messutapahtuma, jossa Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on mukana omalla osastolla. Messut järjestetään 28.–30.10.2016 Turun messukeskuksessa (Messukentänkatu 9–13). Tule tutustumaan osastolle yhdistyksen toimintaan ja palveluihin. Löydät yhdistyksen C-hallista, osastolta numero 111. Tapahtumassa on myös myynnissä Roosa nauhoja.

Osaava nainen -messuilla on tarjolla naisten elämäntapaan ja vapaa-aikaan liittyviä ideoita, tuotteita ja palveluja. Messujen teemoina ovat terveys, muoti ja kauneus, kädentaidot sekä sisustus- ja lahjatavarat sekä matkailu, työ ja koulutus. Samaan aikaan järjestetään myös Terve Olo- ja Outlet-tapahtumat, joihin pääset samalla lipulla kuin Osaava nainen -messuille.

Salon Vilppaan ottelussa on myynnissä Roosa nauhoja

Koripallojoukkue Salon Vilpas ottelee Joensuun Kataja Basketia vastaan lauantaina 29.10. Ottelussa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Salon paikallisosasto myy Roosa nauhoja. Jos et vielä ole hankkinut tämän vuoden Roosa nauhaa, nyt sinulla on tilaisuus. Ottelu käydään Salohallissa alkaen klo 17. Katso lippujen hinnat osoitteesta vilpasvikings.fi