Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Meri-Karinan hyvinvointikeskus mukana K50-festareilla

(10.5.2017)

Aktiivisesta elämästä kiinnostuneille yli viisikymppisille suunnatut K50-festarit valtaavat jälleen Turun! Tapahtuma järjestetään lauantaina 13.5. klo 10–18 Yliopistonkadun kävelykatuosuudella ja Hansakorttelissa. Pääsymaksuton tapahtuma tarjoaa sekä viihdettä, musiikki- ja teatteriesityksiä että asiapitoisia luentoja ja tietoiskuja. Tapahtumassa on mukana suuri joukko yhdistyksiä ja yrityksiä esittelemässä tuotteitaan ja palvelujaan.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Meri-Karina ovat mukana festareilla omalla festariteltalla. Löydät meidät kävelykadulta, Silmäseman edestä. Voit tulla keskustelemaan niin jäsenyyteen, asumispalveluihin, vertaistukeen, kursseihin, virkistyslomiin kuin vapaaehtoistoimintaan liittyvistä asioista. Voit myös tulla PEF-mittaukseen. Olemme paikalla tapahtuman alusta loppuun saakka.

Festareiden teemana ovat rakkaus ja hauskanpito, jotka näkyvät ohjelmistossa erilaisin sisällöin.

Ohjelma

Tapahtumalava on Yliopistonkadulla, Hansakorttelin pääovien edustalla. Tapahtuman juontaa Janne Porkka.

• 10.00 Huikea tapahtumatuotanto: Tervetuloa
  • 11.30 OMT Liike Turku Oy: Tietoisku
  • 11.45 Finnlines: Tule ja testaa oletko reissuromantikko – Kristina Cruisesin Ropax-risteilyt Finnlinesilla.
  • 12.00 tauko
  • 12.15 Turun Naisvoimistelijat: Lavis lavatanssijumppa – kaikki pääsevät kokeilemaan iloista ja hikistä menoa!
  • 13.00 Tunne rintasi ry: Rintojen omatarkkailu kannattaa
  • 14.15 Linnateatteri
  • 14.30 Tenori Jyrki Anttila ja sopraano Tiina Vahevaara esittävät maistiaisia Mustalaisruhtinatar-operetista. Säestäjänä pianisti Maija Anttila. Esityksen tarjoaa OperArt Jyrki Anttila.
  • 15.00 Ihoklinikka Nuortio: Tulokselliset laserhoidot ihonhoidossa. Puhujana sairaanhoitaja Charlotte Fellman.
  • 16.30 tauko
  • 16.45 Huikea loppushow – julkistetaan keväällä!

Turun kaupunginteatteri esittää maistiaisia tulevista ohjelmistoistaan taukojen aikana Hansakorttelissa.