Lounais-Suomen Syöpäyhdistys mukana Hirvensalopäivillä

(21.6.2016, päivitetty 3.8.2016)

Hirvensalopäiviä vietetään 20.–28.8., jolloin Hirvensalossa toimivat yritykset, yhdistykset, yhteisöt sekä muut yhteistyökumppanit järjestävät monenlaista ohjelmaa eri puolilla saarta kotiseutuhengessä. Tämän vuoden teemana on ”Perheet liikkumaan”.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tuo päiville oman osuutensa:

• Ti 23.8. klo 9–16 Luomihuoli- ja infopäivä Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksessa. Ajanvaraus maksuttomaan luomien tarkasteluun 9.8. alkaen numerosta 02 2657 927 (ma-pe klo 9–11). Paikallisosastojen kanssa yhteistyössä järjestettävät luomihuoli- ja infopäivät ovat osa yhdistyksen juhlavuoden ohjelmaa: www.lssy.fi/lssy65
  • Pe 26.8. klo 17 alkaen Elä täysillä -perhefestarit Sorttamäen rannalla Meri-Karinan naapurissa. Toiminnallista ohjelmaa, Zumbaa (klo 17), pihapelejä, musiikki- ja tanssiesityksiä, sirkustaidetta sekä tunnelmallista illanviettoa ulkotulineen ja grilliherkkuineen. Vapaa pääsy, ruokaliput ennakkoon Meri-Karinan infosta (Seiskarinkatu 35, 02 2657 666) tai paikan päältä. Tule viettämään koko perheen aktiviteettipäivää kanssamme!
  • Lisäksi lipaskeräystä syöpäpotilaiden hyväksi alueen kauppojen edustalla. Rahalahjoituksella edistät syöväntorjuntatyötä ja autat meitä auttamaan!

Huomaa myös mm. la 20.8. klo 1114 Perinteinen Hirvensalopäivien POP UP -TORI Hirvensalon laskettelurinteen parkkialueella. Torimyyntiä, yhdistysten esittelypisteitä ja kirppis, johon voi tulla myymään autosta tai omalta pöydältä. Paikkamaksu 5 €. Ilmoittautumiset 19.8. mennessä. Järj. Hirvensalon SPR, yhteyshenkilö Anneli Sukari-Laivoranta p. 040 735 8733, anneli.sukari@laivoranta.fi
» Hirvensalopäivät Facebookissa

Hirvensalopäivät ovat osa Kaupunginosaviikkojen tukiyhdistyksen koordinoimia kaupunginosaviikkoja, joita toteutetaan ympäri Turkua perinteisesti keväästä syksyyn. Hirvensalopäivien valmisteluista vastaa Hirvensalopäivien toimikunta, ja ne järjestetään jo 32. kerran.

Lisätiedot:

Anneli Sukari-Laivoranta, Hirvensalopäivien toimikunta