Mainosta laajalevikkisissä julkaisuissamme

(13.11.2017, päivitetty 9.1.2018)

Haluaisitko hankkia ilmoitustilaa Lounais-Suomen alueelle jaettavista lehdistämme ja saada kattavaa näkyvyyttä liiketoiminnallesi? Tutustu vuoden 2018 mediakorttitietoihin!

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys julkaisee kahta lehteä:

• LOKI, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä. Laajalevikkinen (n. 230 000 kpl) lehti jaetaan Lounais-Suomen alueelle ilmaisjakeluna. Lisäksi se tavoittaa yhdistyksen yhteistyökumppanit ja sidosryhmät valtakunnallisesti.
  • Jäsentiedote kerran vuodessa osoitteellisena yhdistyksen tuhansille jäsenille (n. 28 000). Vuoden 2018 Jäsentiedote postitetaan jäsenistölle helmikuun puolivälissä.

Halutessasi voit myös ryhtyä jäsenalennusta myöntäväksi yhteistyökumppaniksemme ja tukea syövän vastaista työtä! Jäsenalennusta myöntävät liikkeet saavat tarran, jonka voi kiinnittää esimerkiksi ulko-oveen merkiksi jäsenalennusliikestatuksesta. Päivitämme jäsenalennusliikelistaa nettisivuillemme ja lisäämme listan julkaisuihimme.

Toivomme, että jäsenalennusliike ilmoittaa itse mahdollisista esim. alennuksiin tai yhteystietoihin tulevista muutoksista osoitteeseen viestinta@lssy.fi. Samaan osoitteeseen voi lähettää yhteystietonsa sekä kertoa, millä alennusprosentilla haluaisi olla mukana.

Lisätiedot:

Uusi palsta alkaa seuraavassa LOKI-lehdessä

Askarruttaako sinua jokin syöpään liittyvä kysymys? Esitä se meille, etsimme siihen vastauksen. Kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen viestinta@lssy.fi.

Kysymykset julkaistaan nimettöminä tai halutessasi nimimerkillä. Jos haluat, että kysymys ja vastaus esitetään kevään 2018 LOKI-lehdessä, lähetä kysymys tammikuun loppuun mennessä.