Matkari kutsuu kulttuuri- ja luontoelämysten pariin

(7.6.2017, päivitetty 22.6.2017)

Matkatoimisto Matkari tarjoaa myös tänä vuonna mahdollisuuden lähteä seuraamaan Savonlinnan Oopperajuhlia, Suomen kulttuurielämän valovoimaista ja kansainvälisestikin tunnettua tapahtumaa. Tänä vuonna keskiaikaisen Olavinlinnan täyttää Kullervo-ooppera, joka sopii erinomaisesti 100-vuotiaan Suomen juhlavuoden ohjelmaan. Matkalle suunnataan 12.–13.7. heinäkuuta. Matkan varrella nautitaan oopperan lisäksi mm. ravintoloiden antimista Mikkelissä ja Lappeenrannassa sekä tehdään opastettu kierros Kotkan Langinkoskella.

Syksymmällä Matkari vie matkailijat Ounasvaaran maisemiin ruskan väriloiston keskelle. Jo perinteeksi muodostunut ruskamatka järjestetään 19.–24. syyskuuta. Koe revontulet, museo- ja tiedekeskus Arktikum sekä ainutlaatuiset tunturimaisemat ja löydä luontoyhteys Ounasvaaran upeilla luontopoluilla!

Muita kesän ja loppuvuoden matkakohteita ovat mm. kartanokierros Virossa (Tartto-Rakvere-Vihula-Lahemaa-Tallinna) 17.–19.7. sekä Mälaren-järven linna- ja puutarhakierros (Gripsholm-Enköping-Grönsöö) 11.–13. elokuuta. Syksyllä retkeillään Mathildedalin ruukkimiljööseen 20.8. ja kädentaitomessuille Tampereelle 18.11. Jouluna matkailijoita hemmotellaan tunnelmallisessa Porvoossa 13.12. sekä joulumatkalla Hämeenlinnaan 23.–26. joulukuuta.

Huomaathan, että osallistujan ei tarvitse olla Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen tai potilas, mutta matkan hinta on edullisempi jäsenille. Reissaajia palvelee oma matkanjohtaja koko matkan ajan.

» Tutustu ohjelma- ja hintatietoihin ja ilmoittaudu mukaan

Annamme mielellämme lisätietoja:
Matkari Oy