Meri-Karina soi syöpäpotilaiden hyväksi

(19.9.2017, päivitetty 27.10.2017)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestää perinteisen syyskonsertin pyhäinpäivän jälkeisenä sunnuntaina 5.11. klo 15 alkaen. Konsertti pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen juhlasalissa, osoitteessa Seiskarinkatu 35, Turku.

Konsertin teemana on tänä vuonna ”Suomi POP”, Suomen 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. Lipputulot lahjoitetaan hematologisten syöpäpotilaiden hyväksi.

Meri-Karinassa esiintyy laaja ja kokenut joukko paikallisia artisteja, muun muassa Kike Elomaa, Yrjö Säävuori, Katriina Rainio, Taina Laiho, Aki Korhonen, Juha Kinnunen, Miia Häkki, Tino Ahlgren, Janina S, Harry Lindström, Tutta Carpelan ja Merja Lehtinen. Solisteja säestää ATLAS-orkesteri Timo Rautalan johdolla.

– Hyväntekeväisyyskonserttien esiintyjäkaarti on ollut vuodesta toiseen suunnilleen sama. Kaikki esiintyjät musisoivat hyväntekeväisyysperiaatteella ilman palkkiota, Timo Rautala kertoo.

Ensimmäinen konsertti pidettiin jo vuonna 1990. Suositun syyskonserttiperinteen isänä on toiminut alusta asti Pekka Into.

Marraskuisen konsertin liput maksavat 15 euroa. Väliajalla on kahvitarjoilu. Varmista paikkasi hankkimalla lippu ennakkoon Meri-Karinan infosta (Seiskarinkatu 35, Turku) tai yhdistyksen jäsentoimistosta (Itäinen Pitkäkatu 30).

Meri-Karinassa on ilmainen pysäköintialue aivan hyvinvointikeskuksen välittömässä läheisyydessä. Paikan päälle pääsee helposti myös linja-autolla nro 54. Tule nauttimaan tasokkaasta musiikista!

“Suomi POP” -syyskonsertti hematologisten syöpäpotilaiden hyväksi su 5.11. klo 15 Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku). Liput 15 €, sis. kahvitarjoilun. Konsertin pituus väliaikoineen on noin 2,5 tuntia. Esiintyjämuutokset mahdollisia.

» Meri-Karinan sijainti ja ajo-ohjeet