Miten vastata parhaiten potilaan tarpeisiin?

– maksuton syöpäkeskusseminaari Logomossa 28.9.2017

(4.9.2017)

Kansallinen syöpäkeskus symposium II -seminaari on suunnattu syöpää sairastaville ja heidän läheisilleen sekä heitä kohtaaville ammattihenkilöille.

Tilaisuus pidetään Turun Logomossa (Köydenpunojankatu 14, MOVE-salit) torstaina 28.9. klo 9–16. Seminaarin teemana on Syöpäkeskuksen toiminta alkaa – Miten vastata parhaiten potilaan tarpeisiin? Tutustu tarkempaan koulutusohjelmaan ja ilmoittaudu torstaihin 7.9. mennessä. Seminaari sekä ohjelmaan sisältyvät tarjoilut ovat osallistujille maksuttomia.

Seminaarin järjestävät sosiaali- ja terveysministeriö, Läntinen syöpäkeskus, Suomen Syöpäpotilaat, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys ja Pohjanmaan Syöpäyhdistys. Tilaisuuden juontavat Suomen Syöpäpotilaiden toiminnanjohtaja Minna Anttonen ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen.