Muista surussa adressilla

(7.9.2017, päivitetty 15.9.2017)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen uniikit adressit ovat nyt myynnissä. Adressi on arvokas ja kaunis tapa muistaa edesmennyttä ja ottaa osaa hänen läheisensä suruun.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen adresseja voi ostaa Meri-Karinan hyvinvointikeskuksesta (Seiskarinkatu 35, Turku) sekä jäsentoimistosta (Itäinen Pitkäkatu 30, Turku). Hinta yhdistyksen jäsenille 10 €, muille 12 €/kpl. Lisäksi myynnissä on jouluisia enkelikortteja hintaan 1,50 €/kpl.

Adressien tuotto suunnataan syöpäpotilastoiminnan hyväksi. Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa voit tukea myös liittymällä jäseneksi. Tiedustelut: 02 2657 913, matkari@lssy.fi

Adresseissa tekstit ovat seuraavat:

Muistolause sisälehdellä: ”Muistoa kunnioittaen ja suruun osaa ottaen”