Paikallisosastojen vuosikokoukset helmikuussa

(1.2.2016)

Paikallisosastot pitävät vuosikokouksensa pääsääntöisesti tämän kuukauden aikana. Jäsen, olet lämpimästi tervetullut!

• Salo: to 4.2. klo 18 Salo-Karinassa (Helsingintie 52, Salo). LSSY:n kuulumiset, toimitusjohtaja Ville Viitanen. Syöpään sairastuneen jälkihoito, sädehoidon ja syöpätautien erikoislääkäri Mia Mokka, TYKS SAS syöpäpolin vastaava lääkäri. Kahvitarjoilu ja arpajaiset.
  • Turku: ti 9.2. klo 17.45 Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku). Toimitusjohtaja Ville Viitasen puheenvuoro. Eira Tähtinen laulaa. Kahvitarjoilu ja arpajaiset.
  • Forssa: ke 10.2. klo 18 Solukossa (Siurilankatu 28, Forssa). Mukana imitaattori Joni Lähde.
  • Loimaa: to 18.2. klo 18 SPR:n Päiväpirtillä (Turuntie 13, Loimaa)
  • Uusikaupunki: ma 22.2. klo 18 Ystävän Tuvalla (Alinenkatu 26, Uusikaupunki). LSSY:n toimitusjohtaja Ville Viitanen kertoo syöpäyhdistyksen ajankohtaisista asioista. Lääketieteen tohtori, erikoislääkäri Lisa Pelttari esittelee Fingerroos Hoiva Oy:n palveluita.