Poimi päivämäärät talteen: ennakkotietoa lokakuun vaaleanpunaisista tapahtumista

(7.9.2016)

Ruoka- ja kirjamessut pe-su 30.9.–2.10. Turun messukeskuksessa (Messukentänkatu 9–13, Turku). Roosa nauha -myyntiä, lipaskeräystä ja tietoa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluista.

Roosa nauha -konsertti su 2.10. klo 16 Someron seurakuntakeskuksessa (Härkäläntie 1, Somero). Ohjelma 10 €. Kaari Utrio alustaa otsikolla ”Naisen terveys historiassa”. Saatavana ”Valoja ja varjoja” -kirjasia. Konsertin järjestää Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Salon paikallisosasto.

Luomihuoli- ja infopäivä ti 4.10. klo 9–16 Forssan paikallisosaston Solukossa (Siurilankatu 28, Forssa). Roosa nauha -myyntiä, lipaskeräystä ja tietoa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluista. Yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Forssan paikallisosasto.

Naisten ilta ti 11.10. klo 17.45 Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku). Dos. Riikka Huovinen kertoo liikunnasta syövän ehkäisyssä ja syövästä kuntoutumisessa. Fysioterapeutti Eva Suominen luennoi syöpäpotilaan lymfahoidosta ja kosmetologi Mia Kuusisto syksyisen ihon hoidosta. Kahvitarjoilu ja arpajaiset. Järjestäjänä Turun paikallisosasto yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen kanssa.

Turun kirjastosilta valaistaan vaaleanpunaiseksi to 14.10. n. klo 19. Nauhamyyntiä, lipaskeräystä ja tietoa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluista.

Osaava Nainen -messut pe-su 28.–30.10. Turun messukeskuksessa (Messukentänkatu 9–13, Turku). Vaaleanpunaisen kuukauden päättää messutapahtuma, josta viimeistään voi hankkia silkkirusetin takinpieleen.