Roosa nauha -kampanjan loppukiri: LSSY mukana messuilla ja hyväntekeväisyysmatsissa

(25.10.2017)

Vaaleanpunaisen kuukauden päättävät Osaava nainen -messutapahtuma ja TPS–JYP-hyväntekeväisyysottelu. Ostamalla roosan silkkinauhan tuet suomalaista syöpätutkimusta ja sairastuneille tarjottavia neuvonta- ja tukipalveluja.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on Osaava Nainen -messuilla kertomassa toiminnastaan. Tapahtuma järjestetään Turun Messukeskuksessa (Messukentänkatu 9–13) pe–su 27.–29.10. Osastoltamme C112 on ostettavissa Roosa nauhoja sekä saatavilla tietoa mm. neuvontapalveluistamme.

Osaava Nainen -messut kokoavat yhteen laajan kirjon naisten elämäntapaan ja vapaa-aikaan liittyviä ideoita, palveluja ja uutuuksia. Samaan aikaan järjestetään Terve Olo- ja Outlet-tapahtumat, joihin pääset tutustumaan samalla lipulla. Messut ovat auki pe klo 10–18, la klo 10–18 ja su klo 10–17.

Loppuviikolla myös pelataan Roosa nauha -ottelu, kun TPS kohtaa JYPin Gatorade Centerissä (Artukaistentie 8) la 28.10. klo 17 alkaen. Aitiot ovat myynnissä kampanjahintaan, lisäksi luvassa on TPS-hyväntekeväisyyshuutokauppa. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on paikalla keräämässä varoja syöpätyöhön ja myymässä Roosa nauhoja. Tule nauttimaan lätkästä ja tekemään hyvää!