Sykerö Skanssin Anna hyvän kiertää -kampanjan kohteena

Kuavssa on Sykerö-kerhon lapsia

(20.11.2020)

Kauppakeskus Skanssi tekee tänä jouluna hyväntekeväisyyttä Anna hyvän kiertää -kampanjalla, jolla autetaan paikallisia järjestöjä ja yhdistyksiä monin eri tavoin. Sykerö-kerho on yksi kampanjan kohteista, jolle kerätään lahjoituspottia. Sykerön kampanjakohteeksi on valinnut Lauri Korpikosken luotsaama TPS, jonka kanssa Kauppakeskus Skanssi osallistuu keräykseen. Kampanja on käynnissä 21.11.–24.12.

Kaikki kampanja-aikana Skanssissa asioivat asiakkaat kerryttävät automaattisesti lahjoitussummaa. Keräyssumman karttumista voi seurata Skanssin ensimmäisen kerroksen aukiolla olevasta sylinteristä. Sykerö-kerhoa voi tukea myös tekemällä lahjoituksen suoraan Sykerölle tai jättämällä pullonpalautuskuitin Skanssin K-Citymarketin pullonkeräyspisteessä olevaan Sykerön lippaaseen. Pullonpalautusrahat ohjataan Sykerö-kerhon toimintaan. Laita hyvä kiertämään!

Lahjoita Sykerölle

Voit tukea Sykerö-kerhon toimintaa lahjoittamalla Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry:n rahankeräystilille: FI96 5713 4520 0005 05. Kirjoitathan viestikenttään ”Sykerö”. Voit tehdä lahjoituksen Sykerö-kerholle myös MobilePayn avulla lyhytnumerolla 94488. Kirjoitathan MobilePayn kommenttikenttään ”Sykerö”.