Siirry suoraan sisältöön

Syöpäsäätiö: Roosa nauha -keräys saavutti ennätystuloksen

(Syöpäsäätiö 18.1.2016)

Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys saavutti vuonna 2015 ennätyksellisen tuloksen, 1,4 miljoonaa euroa.

Yritysyhteistyö toi valtaosan keräyksen tuotosta. Viime vuoden keräyksessä oli mukana lähes kolmekymmentä kumppaniyritystä. Keräyksen pääyhteistyökumppaneita olivat AIG, Lindex, Lumene ja S-ryhmä.

Onnistuneeseen keräykseen vaikutti suurelta osin se, että Roosa nauhojen myynti kaksinkertaistui edelliseen vuoteen verrattuna. Lokakuun aikana myytiin yli 200 000 rintanauhaa. S-ryhmän ketjut lähtivät mukaan kampanjaan tuomalla nauhamyyntiin suuren määrän myyntipaikkoja. S-ryhmä onnistuikin mainiosti ja sai kokoon 350 000 euroa rintasyöpätutkimuksen tukemiseen. Nauhoja myivät S-ryhmän lisäksi mm. Lindex ja paikalliset syöpäyhdistykset.

» Lue lisää Roosa nauhan sivulta