Tervetuloa Suomen suurimpiin joulumyyjäisiin lauantaina 2. joulukuuta!

(3.10.2023)

Tervetuloa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämiin suurmyyjäisiin, joista on mahdollista hankkia kaikki yksilölliset lahjatavarat pukinkonttiin! Tule tekemään ostoksia ja nauttimaan jouluisesta tunnelmasta!

Suomen suurimmat joulumyyjäiset järjestetään Turun Messukeskuksessa lauantaina 2.12.2023 klo 11–16. Tänä vuonna myyjäiset järjestetään jo 31. kerran! Sisäänpääsy on maksuton.

Pysäköinti maksaa 6 € ja vaatesäilytys 3 €. Pysäköinnin voi ostaa joko ennakkoon verkosta tai korttimaksulla. Pysäköinti- ja vaatesäilytyksessä käyvät yleisimmät pankki- ja luottokortit. Huomioithan, että Turun Messukeskuksessa ei ole käteisautomaattia. Myyjäispäivänä on mahdollista nauttia jouluinen lounasbuffet Messukeskuksen ravintolassa tai istahtaa kahvilaan kahvikupillisen äärelle nauttimaan tunnelmasta.

Messukeskukseen liikennöi myyjäispäivänä Turun seudun joukkoliikenteen Fölin bussilinja numero 100. Linjan lähtöpysäkki Turun keskustassa on Linnankadulla oleva E1. Katso aikataulu tästä. Matka keskustasta kestää hieman alle 20 minuuttia. Muut bussiyhteydet Messukeskukseen ovat linjat 32 ja 99. Bussit ovat maksullisia.

Lisää tietoa joulumyyjäisistä, kuten myyjäisiin saapuvat myyjät ja heidän tuotteensa, löydät täältä.