Tule kuuntelemaan 50- ja 60-luvun kappaleita toivekonserttiin

(4.11.2016)

Suuren suosion saavuttanut syyskonsertti järjestetään sunnuntaina 6.11. klo 14  Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku). Tule nauttimaan tasokkaasta musiikista!

Konsertissa esiintyvät muun muassa Erkki Liikanen, Kike Elomaa sekä tangokuningas Sebastian Ahlgren vaimonsa Anrin ja poikansa Tinon kanssa. Estradilla nähdään lisäksi muun muassa takavuosien tangoprinsessa Tutta Carpelan sekä paikalliset laulajat Ola Mikola, Harry Lindström, Merja Lehtinen, Aki Korhonen ja Pauli LehtonenTimo Rautalan Atlas-orkesterin säestyksellä. Esiintyjämuutokset ovat mahdollisia.

Esiintyjät esittävät aikaisemmin esitettyjen toiveiden perusteella 50- ja 60-luvun kappaleita. Konsertin tuotto menee hematologisten syöpäpotilaiden hyväksi. Kaikki esiintyjät musisoivat hyväntekeväisyysperiaatteella ilman palkkiota.

Toivekonsertin konserttiliput maksavat 15 euroa. Väliajalla on kahvitarjoilu. Konsertin pituus väliaikoineen on noin 2,5 tuntia. Osta lippu tilaisuuden alkaessa tai ennakkoon Meri-Karinan infosta (Seiskarinkatu 35, Turku) tai yhdistyksen jäsentoimistosta (Itäinen Pitkäkatu 30).

TUTTA CARPELAN
KIKE ELOMAA