Tule kuuntelemaan ja kyselemään maksuttomaan perintöoikeus- ja testamentti-iltaan

(14.11.2016)

Tervetuloa maksuttomaan perintöoikeus- ja testamentti-iltaan tiistaina 15.11. alkaen klo 18. Tilaisuus järjestetään Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku).

Tilaisuudessa varatuomari Martti Brander kertoo perintöoikeuteen ja testamentin laadintaan liittyvistä asioista ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen siitä, mihin lahjoitusvaroja on käytetty ja voidaan käyttää. Tilaisuuden ohjelmaan sisältyy myös kahvitarjoilu.

Sinulla on mahdollisuus esittää aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Luentojen jälkeen on mahdollisuus myös lyhyeen, henkilökohtaiseen neuvontaan. Ajan neuvontaan voit varata numerosta 02 2657 601.

Tilaisuuden järjestävät Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Saattohoitosäätiö ja Moikoisten Syöväntutkimussäätiö.

Tilaisuus on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille!