Tule meille töihin! Haemme sairaanhoitajaa ja perhetyön asiantuntijaa

Haluaisitko työskennellä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksessä? Etsimme joukkoomme sairaanhoitajaa sekä perhetyön asiantuntijaa. Lue lisää ja hae paikkaa. Hakuaika molempiin avoinna oleviin paikkoihin päättyy 28. helmikuuta.

Sairaanhoitaja kuntoutustyöhön

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen sekä kuntoutuskursseja omaishoitajille ja heidän läheisilleen. Haemme joukkoomme sairaanhoitajaa kuntoutustyöhön.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Arvostamme kehittämismyönteisyyttä, aloitteellisuutta sekä aktiivista ja itsenäistä työotetta. Eduksi katsotaan aiempi työkokemus kuntoutustoiminnasta ja syöpätauteihin perehtyneisyydestä.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn kuntoutuksen parissa. Työyhteisömme vahvuus on ketteryys ja joustavuus työtehtäviin liittyvissä järjestelyissä niin, että työtä on mahdollisuus tehdä omia vahvuuksia käyttäen ja kehittäen. Tukenasi on osaava ja motivoitunut moniammatillinen tiimi.

Työsuhde alkaa 1.4.2022 tai sopimuksen mukaan.

Vastaava hoitaja Teija Kemppainen, p. 044 451 5506

Hakeminen
Lähetä työhakemus, ansioluettelo ja palkkatoive sähköpostitse osoitteeseen teija.kemppainen@lssy.fi viimeistään 28.2.2022.

Perhetyön asiantuntija määräaikaiseen työsuhteeseen

Perhetyön asiantuntija vastaa yhdistyksen lapsiperhetoiminnasta. Lisäksi työnkuvaan kuuluu jaettu vastuu nuorten aikuisten toiminnasta ja pienten lasten terveydenedistämistoiminnasta.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

• Lapsiperhetoiminnan suunnittelu, kehittäminen ja toteutus. Kohderyhmänä ovat perheet, joissa vanhempi tai lapsi sairastaa syöpää sekä perheet, joissa lapsi tai vanhempi on kuollut syöpään.
  • Nuorten, iältään 18–40-vuotiaiden, aikuisten toiminnan suunnittelu ja ohjaaminen.
  • Pienten lasten terveydenedistämistoiminnan suunnittelu ja toteutus.
  • Lastenohjaajien lähiesihenkilönä toimiminen.
  • Verkostoyhteistyö.

Odotamme sinulta:

• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa, esimerkiksi kasvatustiede.
  • Vahvaa osaamista perheiden ja nuorten aikuisten kanssa työskentelystä sekä vakavan sairauden vaikutuksesta perheisiin.
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja, suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä verkosto-osaamista
  • Joustavaa työotetta, osaamista oman työn organisointiin ja itsensä johtamiseen.
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa.

Eduksi luemme, mikäli sinulla on kokemusta kriisissä olevien kohtaamisesta ja olet suorittanut Lapset puheeksi -menetelmäkoulutuksen, mutta se ei ole välttämätön. Tehtävä sisältää jonkin verran liikkuvaa työtä ja iltatyötä sekä satunnaisesti viikonlopputyötä. Tehtävään valittavan tulee esittää lasten kanssa työskenteleviltä vaadittava rikosrekisteriote työnantajalle ennen työtehtävän alkamista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja merkityksellisen työn sekä monipuolisen työnkuvan. Sinulla on myös mahdollisuus vaikuttaa omaan työnkuvaasi, ja saat toimia osaavan ja kannustavan tiimin kanssa. Työssä on mahdollisuus joustavaan työaikaan ja osittaiseen etätyöhön.

Työsuhde alkaa 19.4.2022 ja kestää 15.6.2023 saakka.

Vastaava hoitaja Teija Kemppainen, p. 044 451 5506

Hakeminen

Lounais-Suomen Syöpäyhditys

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Yhdistykseen kuuluu noin 27 000 jäsentä, ja Keskusjärjestönä toimii Suomen Syöpäyhdistys. Yhdistyksen toimitilat sijaitsevat Turun Hirvensalossa, Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa.