Tule pilatekseen ja kuntosalille Meri-Karinaan

(8.3.2017, päivitetty 23.3.2017)

Haluaisitko kohentaa ryhtiä, parantaa kehonhallintaa ja vahvistaa keskivartaloa? Tule pilatestunneille. Aloittelijoille ja kokeneemmille pilastesharrastajille on omat ryhmänsä. Alkeisryhmä kookoontuu maanantaisin klo 17.45–18.45 ja jatkoryhmä maanantaisin klo 16.30–17.30. Jatkoryhmä on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat käyneet alkeistunneilla ja osaavat pilateksen hengityksen.

Molemmat ryhmät kokoontuvat ensimmäinen kerran maanantaina 13.3. Tunteja ei pidetä 10.4., 17.4., (pääsiäisviikko) eikä 1.5. Tunnit ohjaa Elisabeth Schwartz, ja ne pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, Turku).

Pilatestunnin hinta on 6,50 €/krt. Maksuvälineenä käy käteinen, pankkikortti ja visa.

Meri-Karinassa on nyt mahdollista käydä myös kuntosalilla. Meri-Karinassa on monipuolinen valikoima kuntosalilaitteita. Hinta Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille 4 €/krt, muut 5 €/krt. Ota ennen kuntosalille tuloa yhteyttä Meri-Karinan infoon ja varmista kuntosalin aukioloajat. Meri-Karinan info, p. 02 2657 666. Tervetuloa liikkumaan!