Haluaisitko syöpäkeskuksen asiakasraadin jäseneksi? Tee hakemus 16.4. mennessä

(11.2.2019, päivitetty 31.3.2019)

Hyvä syöpäpotilas tai läheinen, tule mukaan kehittämään Tyksin toimintaa ja palveluja! Hakemukset asiakasraadin jäseneksi pyydetään toimittamaan 16.4.2019 mennessä.

Olemme perustamassa Tyks syöpäkeskukselle asiakasraatia, johon kuuluu eri-ikäisiä syövän sairastaneita ja heidän läheisiään. Asiakasraadin jäsenillä on mahdollisuus vaikuttaa syöpäkeskuksen toiminnan ja palvelujen kehittämiseen. Toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen.

Tyks syöpäkeskuksessa hoidetaan kaikkia syöpäsairauksia. Meille on tärkeää kuulla potilaiden ja läheisten ääni ja kokemukset siitä, mitä toiminnassa ja palveluissa olisi tärkeää kehittää ja miten palvelut olisi mahdollisimman helposti saavutettavissa. Asiakasraadissa voi tehdä ehdotuksia toiminnan parantamiseksi.

Hakemustenne perusteella valitsemme 13 jäsentä, jotka ovat asioineet sairaalassa viiden viimeisen vuoden aikana. Lisäksi raatiin osallistuu Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Tyksin edustajat. Kokoukset pidetään 3–4 kertaa vuodessa. Syöpäkeskuksen asiakasraati tekee yhteistyötä muiden Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin asiakasraatien kanssa.

Hakemuksen lähettäminen

Kerro hakemuksessasi lyhyesti:

• Miksi haluat mukaan asiakasraatiin?
  • Mikä kokemus sinulla on syöpäsairaudesta?

Lähetä hakemuksesi 16.4.2019 mennessä

• sähköpostilla osoitteeseen ficanwest@tyks.fi tai
  • Mervi Siekkinen T-sairaala, 1. krs / Syöpät. hallinto, Tyks, PL 52, 20521 Turku

Lisätietoja Tyks syöpäkeskuksen asiakasraadista:
Mervi Siekkinen, kehittämispäällikkö
mervi.siekkinen@tyks.fi, 040 727 1567