Syöpäjärjestöt: Valtakunnallinen neuvontapalvelu tukena myös joulun välipäivinä

(Syöpäjärjestöt 15.12.2017, päivitetty 18.12.2017)

Jouluna on mahdollista esimerkiksi jättää viesti tai soittopyyntö Syöpäjärjestöjen neuvontapalveluun. Neuvontahoitajat ottavat yhteyttä heti seuraavana arkipäivänä.

Maksuttomaan numeroon 0800 19414 voi soittaa arkipäivisin maanantaista torstaihin klo 10–18, tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina klo 10–15. Muina aikoina voi jättää puhelinvastaajan soittopyynnön. Myös neuvonta@cancer.fi -osoitteeseen voi lähettää sähköpostia tai soittopyynnön.

LiveChat löytyy www.kaikkisyovasta.fi -sivulta. Täällä voi keskustella reaaliaikaisesti hoitajan kanssa tai lähettää sähköpostia. Soittopyyntöihin ja sähköpostiviesteihin vastataan seuraavana arkipäivänä.

Myös Kipulinja vastaa kaikkina arkipäivinä. Apua syöpäkipuihin on mahdollista saada arkipäivinä numerosta 050 369 6707 klo 9–12.

Miten voisimme helpottaa juuri sinun oloasi? Syöpään sairastunut, älä jää kysymysten kanssa yksin, vaan ota yhteyttä neuvontapalveluihimme.