Vapaaehtoistoiminnan infotilaisuus Meri-Karinassa 22.1.2019

(5.12.2018)

TYKS Seniorit järjestää yhdessä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen, MLL:n Varsinais-Suomen Piirin ja SPR:n Varsinais-Suomen piirin kanssa tilaisuuden, jossa esitellään yhdistysten vapaaehtoistoimintaa.

Vapaaehtoistoiminnan infotilaisuus pidetään tiistaina 22.1. klo 10–12.30 Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen Airisto 1 -salissa, Seiskarinkatu 35, Turku.

Kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita kuulemaan lisää siitä, miten toimintaan pääsee mukaan. Vapaaehtoistöitä tehdään tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin.

Ilmoittautuminen tiistaihin 8.1.2019 mennessä linkin kautta tai Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Maarit Koistiselle numeroon 02 2657 841 (paikalla ma-ke). Ilmoitathan samalla erikoisruokavaliosi.

Tarjoamme osallistujille kahvin tai teen ja säm­pylän klo 9.30 alkaen. Tilaisuuden jälkeen Meri-Karinaan on mahdollista jäädä lounaalle jäsenhintaan 8 euroa.