Vapaaehtoistyö on arvokasta ihmisen kohtaamista

(1.9.2016)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on mukana vapaaehtoistoiminnan messuilla, jotka järjestetään Turussa Hansatorilla torstaina 8. syyskuuta. Messut tutustuttavat eri yhdistysten voimin erityisesti Turun seudulla toteutettavaan vapaaehtoistoiminnan kirjoon.

Messuohjelmassa on vapaaehtoistoiminnan esittelyn lisäksi elävää musiikkia, koiratemppuilua, arvontaa, ilmapalloja ja rutkasti hyvää mieltä. Ohjelmaa on pääasiassa kerran tunnissa tasatunnein.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tarvitsee apuasi monenlaisissa tehtävissä, kuten vertaistukihenkilönä, lipaskerääjänä tai vaikkapa järjestelyapuna eri tapahtumissa. Vapaaehtoistyötä voit tehdä itselle sopivana ajankohtana ja oman jaksamisen mukaan. Vapaaehtoistoimijat perehdytetään tehtäviinsä, ja heille järjestetään perus- ja täydennyskoulutusta. Olisiko sinulla hetki aikaa auttaa?

» Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminta