Vuoden 2019 jäsenkortti ja jäsenmaksu Jäsentiedotteen mukana

(12.2.2019)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisuarkisto on täydentynyt yhdellä julkaisulla, kun tämän vuoden Jäsentiedote-lehti on saatu painosta. Vuoden 2019 jäsenmaksulasku ja jäsenkortti toimitetaan lehden mukana.

Jäsentiedote jaetaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenistölle pääsääntöisesti tämän viikon (vko 7) aikana. Tarkkaile siis postiasi lähipäivinä!

Jäsentiedote-lehdessä esitellään muun muassa yhdistyksen paikallisosastojen ja potilaskerhojen tuki- ja virkistystoiminta sekä matkatoimisto Matkarin tämänvuotiset matkat. Lehdessä on myös paljon muuta hyödyllistä tietoa jäsenille.

Jos et vielä ole Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, liity nyt ja pääset hyödyntämään monet rahanarvoiset jäsenedut. Jäsenmaksu on 22 euroa vuonna 2019, ja jäsenyys on voimassa 2/2020 asti.

Liity Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi

Muutokset jäsenrekisteriin