Joulumatka Peurunkaan 23.–26.12.2022

Nautitaan kiireettömästä joulusta kylpylän poreissa rentoutuen tai aktiviteettien parissa sisällä tai ulkona. Herkutellaan aamiais- ja juhlapöydässä. Vietetään joulu keskellä kaunista keskisuomalaista luontoa Peurunkajärven rannalla Laukaassa.

Matkaohjelma

Perjantai 23.12.

Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 10.00. Ajetaan Tampereen kautta kohti Jyväskylää. Matkalla nautitaan kahvit Oriveden Orituvassa. Perillä majoitutaan Peurungan kylpylähotelliin ja nautitaan päivällinen. Jouluista iltaohjelmaa.

Lauantai 24.12.

Aamiainen hotellissa. Kylpylässä on tarjolla perinteistä jouluohjelmaa, kuten kuusenhakuretki ja -koristelu sekä joulupukin vierailu. Puurolounas ja jouluaaton päivällinen juhlapöydästä.

Sunnuntai 25.12.

Aamulla mahdollisuus käydä Laukaassa joulukirkossa. Paluu hotellille ja aamiainen. Joulupäivän muina aterioina ovat lounas ja päivällinen juhlapöydästä. Jouluohjelmassa muun muassa kynttiläuintia ja kotahetki.

Maanantai 26.12.

Aamiaisen jälkeen huoneiden luovutus ja lähtö kotimatkalle klo 10.00. Matkalla pysähdytään tapaninpäivän lounaalle Lempäälän Vaihmalan Hoviin Vanajaveden rannalle. Vaihmalan omasta putiikista löytyy laadukkaat tuotteet niin sisustukseen, puutarhanhoitoon kuin vaatetukseen. Turkuun saavutaan noin klo 16.30.

Matkan hinta:

• jäsenet 685 €
  • ei-jäsenet 705 €

Lisämaksu yhden hengen huoneesta 100 €

Hintaan sisältyy:

• linja-autokuljetukset matkaohjelman mukaan
  • hotellimajoitus kahden hengen huoneessa kylpylähotelli Peurungassa
  • sauna- ja allasosasto sekä kuntosali käytössä aukioloaikojen puitteissa
  • 3 aamiaista, 3 lounasta, 3 päivällistä, kahvitarjoilu
  • jouluinen ohjelma kylpylähotelli Peurungassa