Joulutunnelmaa Fiskarsin ruukissa 30.11.2024

Kuvassa on Fiskarssissa sijaitseva rakennus.

erinteinen joulunalusretki 1600-luvulla syntyneeseen Fiskarsin ruukkiin, joka tunnetaan suomalaisen muotoilun ja taiteen keskuksena. Idyllinen miljöö ja sen lukuisat putiikit ja työpajat tarjoavat unohtumattomia kokemuksia sekä ikimuistoisia kotiin viemisiä. Matkan tarkempi ajankohta vahvistuu myöhemmin.

Matkaohjelma
Lähtö Turun linja-autoasemalta klo 8.30. Ajetaan Fiskarsiin, jossa aluksi ruukkialueen opastettu esittelykierros. Tutustutaan erilaisten työpajojen toimintaan ja nautitaan lounas ja kahvit Fiskars Wärdshus -ravintolassa. Lounaan jälkeen on aikaa kierrellä putiikeissa ja tehdä löytöjä pukinkonttiin tai vain nauttia paikan tunnelmasta. Paluumatkalla ajetaan Salon Design Hill -myymälän kautta. Turkuun saavutaan noin klo 17.30.

Matkan hinta

• Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet 80 €
  • ei-jäsenet 90 €

Hintaan sisältyy

• bussikuljetukset
  • opastus
  • lounas ja kahvitarjoilu
  • matkanjohtajan palvelut

Lisätiedot ja varaukset
Matkakerho Matkari
02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
Toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00–15.00.

Voit ilmoittautua matkalle myös täyttämällä sähköisen lomakkeen.

Siirry Matkarin etusivulle

Kuva: Fiskars Village