Positiivista psykologiaa arkeen -yksilökurssi

Milloin?
23.–27.1.2023

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Kenelle?
Sinulle, joka olet sairastanut syövän ja olet palaamassa työelämään tai olet jo työelämässä. Sinulla on masennusta, uupumusta, ahdistusta tai kaipaat tukea mielen hyvinvointiin arjen keskellä. Haluat saada työkaluja pitkäkestoiseen hyvinvointiin positiivisen psykologian, liikunnan ja erilaisten rentoutusmenetelmien avulla.

Mitä?
Kurssi tarjoaa sinulle tukea pitkäkestoiseen hyvinvointiin ja edistää mahdollisuuksia mielekkääseen elämään positiivisen psykologian avulla lisäämällä voimavaroja arkeen. Positiivinen psykologia on psykologian osa-alue joka keskittyy ihmisen hyvinvointiin, vahvuuksiin ja voimavaroihin ja näiden edistämiseen. Kurssilla saat työkaluja merkitykselliseen elämään vahvistamalla henkilökohtaisia vahvuuksia, ja opit mitkä asiat vaikuttavat hyvän elämään ja resilienssikykyyn. Kehon ja mielen yhteyttä vahvistetaan kurssilla, ja saat tukea stressinhallintaan erilaisten rentoutusmenetelmien ja liikunnan kautta.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen ja/tai haastattelun perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakulomake. Paperinen hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika päättyy 23.12.2023.

Täytä sähköinen hakemuslomake

Lataa hakemuslomake (pdf)